Office...

>> Wednesday, March 25, 2009

Act semalam last day saya bertugas di Sabah so flight saya sampai lebih kurang jam 7.30 mlm... sampai je bila on h/p berdesup-desup message dari En Hubby masuk.. cian dia dari kul 6.30 petang dah terpacak kat balai ketibaan... masa saya call dia tanya tunggu kat pintu no berapa suara dia lain macam je.. rupanya dia demam..( demam rindu ke sayang...) hikkk,,,hikkk,,,

Then pagi ni saya masuk opis semula.. mulakan tugas seperti biasa... mcm biasa gaklah kan.. seawal jam 6.50 pagi saya dah terpacak kat sime darby ni.. mujur pintu dah buka.. selalu tak buka lagi.. kena dok nunggu kat mamak jual paper kat lobi... sampai mamak tu dah kenal dah.. saya duk lepak baca majalah free kat sana... hikk..hikk.. ampun En Mamakkkk.....


So masuk je opis tgklah meja saya ni... dah penuh dengan tugasan-tugasan dan surat-menyurat yg perlu diselesaikan...eeemmeermmm kejer memang takkan habis kan...


Tgk ni.. bersepah atas meja.. bukan dia nak letak kemas-kemas kat tray IN... dia main letak je sesuka hati... angin tul pepagi ni...

SABAR>>>SABAR>>>>>>>

7 comments:

ima shhs March 25, 2009 at 11:19 AM  

Rileks lahh kak... kalo lamer tak masuk ofis mmg cenggitu...:p

Tarik nafas dalam2... wat ler satu2... hik...hik...hik... Lelama abis ler yg tertangguh tuh...:)

Adios !!

SyaNa March 25, 2009 at 11:50 AM  

welkem back...
da lepas rindu dendam??
:D

Puteri Satu March 25, 2009 at 12:53 PM  

okla tuh..wat keje pelan2....sambil chat ngan aku..hiks...

CuTeMiUt78 March 25, 2009 at 1:08 PM  

kira ok lagi.. klu kat tmpt kita.. lagi mau selerak dari tu..

Izan March 25, 2009 at 4:49 PM  

pekerja berdedikasi.. =)

Ciklinn March 25, 2009 at 10:37 PM  

wah paginyer sampai opis linn masa keje pun camni gak dtg awal jadi tukang bukak pintu n lampu..hahahaah sempat tido dgn nyenyak tau... hahhahah

okess gi siapkan keje2 tu..

pstt ada keje kosong tak opis tu..hahahha

I.L.Y.A.N.I.E March 26, 2009 at 12:35 AM  

Wah bagus2.
Awal pagi lagi da masuk ofis.
Keje Sime Darby mane ni?