Bertugas di Parlimen Malaysia

>> Tuesday, March 3, 2009

Act hari ni saya kena bertugas di Palimen Malaysia.. Fuh.. berdebar rasa jantung.. maklumlah kan.. tak pernah.. selama ni selalu gak masuk Parlimen tu just buat kerja-kerja PRO di Kementerian. Tetapi lain plak ngan tugas yang aku kena buat hari ni.. nak tahu apa.. hahahah.. jadi typist... senang sangat kejer tu rupanya.. kalau mcm ni selalu gi pun takpe.. just taip balik soalan, jawapan serta soalan dan jawapan tambahan dari YB yang bersidang...maknanya apa yang telah urusetia pusat media rekodkan.. itulah yang aku kena taip.



mcm nilah kejer saya uolls....

lepas tu apa yang aku taip tu akan di photostat banyak-banyak untuk diedarkan kepada pihak media...


Bersusun media menunggu kat pusat media ni.. sambil. tgk live tv khas persidangan sambil tangan laju mencatat story...

so ..
cam ner uolss? ...senang kan kejer kejer saya hari ni?
Ada gak niat dihati nak amik pic byk-byk tapi kan malulah plak ramai Menteri-menteri dan YB-YB yang ada diparlimen tu.. macam jakun plak saya rasa.. keh..keh...keh...so sekadar pandang dan lihat jelah...

5 comments:

RaFFLeSiA MeRaH March 3, 2009 at 5:23 PM  

aku pun dulu penah sekali gi situ masa keje kat media...tapi elok lak x kena naip walaupun aku ni typist...hiksss....keje aku berborak ajer....boleh gituuu???

PuteriSatu March 3, 2009 at 6:52 PM  

wakakak...turun pangkat ko ye...tak per..janji tak boring..udah...

yantz-yeem March 4, 2009 at 7:54 AM  

oooo..gini rupe nyer org yg dok pi parlimen tu...ingtkan pe la yg diorg kn buat....

yantz-yeem March 4, 2009 at 7:55 AM  

oh yea minat ke nak amik gambo outdoor? kalo berminat kasik emel eks...

ez March 4, 2009 at 11:01 AM  

kak..org lg la x penah g parlimen..heheh..ape ye rasenye..heheh