~ Kalau dah rezeki ~

>> Monday, March 30, 2009


Ingat tak entry yang lepas saya ada beritahu yang saya kecewa sgt sebab tidak dipanggil temuduga kenaikkan pangkat... ingat tak????

So Jumaat lepas saya dapat panggilan telefon daripada SPA memaklumkan bahawa saya terpilih plak temuduga tersebut... hikk..hikkss.hikss kelakar kan?..

Temuduga tu saya kena hadir pada 9 April 2009 di Cenderasari, Kuala Lumpur. Syukur sesangat pada Allah yang memakbulkan doa dan usaha saya.. yelah kan.. kadang-kadang sesuatu yg berlaku tu tidak datang bergolek kan... ianya perlu ada usaha.. Dan alhamdulillah usaha saya akhirnya dimakbulkan allah.. Harap sangat saya berjaya dalam sesi temuduga tersebut...

Saya berdoa agar allah berikan rezeki saya untuk naik pangkat jika ia belum mengizinkan saya untuk menimang anak sendiri.. saya percaya dia sedang mangaturkan perjalanan hidup kita kan.. dia juga berkuasa merancang dan menentukan arah tuju hidup kita.. yang penting USAHA....
So.. uoolss doakan saya berjaya ya..

17 comments:

Mamamanja March 30, 2009 at 3:33 PM  

tahniah dan moga berjaya
dah berjaya nanti ucap tahniah sekali lagi :)

atty's March 30, 2009 at 3:48 PM  

tahniah & gudluck..amin

SyaNa March 30, 2009 at 3:49 PM  

tahniah..
gud luck ye..

CuTeMiUt78 March 30, 2009 at 3:58 PM  

wah.. tahniah.. semoga berjaya ya

RaFFLeSiA MeRaH March 30, 2009 at 3:59 PM  

gudluck my pren...rezeki tuhan tu byk cabang....cabang ni dia x bagi, cabang lain lak dia bagi....

LoVEaQshA March 30, 2009 at 4:00 PM  

wah akak rzeki tue..semoga berjaya..

Ibuhani March 30, 2009 at 4:08 PM  

good luck....rezeki dtg dlm berbg bentuk....

Izan March 30, 2009 at 4:45 PM  

tahniah....
semoga berjaya!!!

HappyIrfa March 30, 2009 at 5:27 PM  

saya baru je renew spa8

mama | sarah | syimir March 30, 2009 at 6:13 PM  

alhamdulillah, semoga Allah bukakan hati panel2 penemubual utk cepat2 approvekan kenaikan pangkak akak!

diniedinar March 30, 2009 at 6:49 PM  

tahniah :)

My Blog March 30, 2009 at 7:42 PM  

thanks semua pada yg byk memberi sokongan pada saya.. insyaalah jika saya berjaya dalam sesi temuduga ni saya akan lakukan sesuatu...

mama_Lieya March 30, 2009 at 9:20 PM  

emm tahniah...
n gud luck!!

Joyah Sempoi March 30, 2009 at 9:27 PM  

good luck...bykkan berdoa dan be urself masa interview...wish u all the best..

noniey alias March 30, 2009 at 10:49 PM  

tahniah... moga dipermudahkan semasa interview nanti..

an-nidxam March 30, 2009 at 11:07 PM  

tahniah! kalau berjaya bergelar kakitangan kerajaan, akan berjumpalah kita dalam peperiksaan PTK nanti hehe :)

ima shhs April 1, 2009 at 9:18 AM  

good luck dlm interview !!