Sambutan Maulidul Rasul

>> Monday, March 9, 2009

Mesti ramai yg dah pun start cuti kan.. so dikesempatan ni saya nak ucapkan selamat menyambut Maulidur Rasul kepada semua umat Islam. Serta selamat cuti2 hujung minggu. Mesti uollss seronok bercuti bersama family tersayang kan.. Tapi saya plak bermula hari ni 9 Mac 2009 hinggalah 24 Mac 2009 akan outstation ke Sabah. Sebenarnya kalau diikutkan hati memang malas nak pegi.. entah nape sekarang ni nafsu untuk outstation memang dah surut.. Kalau dulu-dulu bab outing ni memang ditunggu-tunggu... Maybe azam sempena tahun baru nak berkerja keras untuk mendapat baby kot...
Tapi apakan dayakan... ini adalah salah satu didalam senarai tugas saya selaku pegawai kerajaan gred S ( Sosial )... So maybe dlm 2 minggu ini saya tidak dapat update blog disebabkan kebizian yang melanda saya... insyaallah kalau ada masa dan ketika saya akan khabarkan citer-citer manarik sepanjang saya berada si Sabah... oklah uolls....See U.. byeeee

3 comments:

Puteri Satu March 9, 2009 at 12:56 PM  

oit....usung laptop aar...leh update blog..

CuTeMiUt78 March 9, 2009 at 2:39 PM  

oh..gitu ke... takpe la.. selamat beout station ya

Diarihatiku1976 March 11, 2009 at 3:24 PM  

laptop dah usung ni.. masalahnya internet non ado ler.. meroyan dah ni