Rindu datang lagi

>> Tuesday, March 17, 2009

Ahad lepas pepagi dapat sms dari En Hubby.

"Hai Selamat Pagi isteriku.. Chuuppp.. "

adussss rindu aar kat En Hubby..Cedih plak dapat sms mcm tu papagi.. mesti uoll tgh berbahagia peluk hubby memasing kan.. saya plak tgh peluk bantal sesorang layan diri... ngeh..ngehh..ngeh...
Lepas tu masa lunch tu saya sms En Hubby

"tgh buat per tu?"

..dia balas...

"Tgh bersih rumah, pergi umah flat tgk bil, gi perpustakaan hantar buku"

wah penuh aktiviti dia uollss.. lega hati ni... malamnya kan dapat lagi sms dari En Hubby..

"Hai apa khabar isteriku.. sayang tgh lipat baju kurung and Tudung Honey.. teringat Honey plak"

Wah... dapat je sms tu.. terharu plak.. cedih pun ada... alamak.. rindu aaarr.. bila nak balik ni... lepas tu saya balas sms dia tanya dia makan apa.. nak tahu dia jawab apa?

"Hari-hari makan maggi.. nak makan kat kedai tak sedap plak gi sorang.. selalu kan kita gi berdua"

Adusssss lagilah.. bertambah-tambah syahdu uollss.. rasa nak balik malam ni gak....

Ya allah.. selamatkanlah rumahtangga kami.. panjangkanlah jodoh pertemuan kami... tutupkanlah pintu hati suamiku pada perempuan lain selain daripada aku isterinya yang sah...Ya allah.. Ya Tuhanku.. engkaulah yang maha pengasih dan pemurah... sesungguhnya.. janganlah engkau biarkan aku hidup seorang diri tanpa mempunyai keturunan. dan sesungguhnya engkaulah sebaik-baik pewaris... amin..amin..amin..

12 comments:

mama | sarah | syimir March 17, 2009 at 8:03 AM  

alahai syahdunya kak...xpe sesekali berjauhan barulah rindu-rinduan luarbiasa :p

ez March 17, 2009 at 8:11 AM  

amin..kak..arap2 mcm tu kan..sy paham perasaan akak..kita pompuan sama aje kan kak..

vidadarisakura March 17, 2009 at 8:24 AM  

amin..

hee

SyaNa March 17, 2009 at 10:32 AM  

sebak baca doa tu..

aminnn

mama_Lieya March 17, 2009 at 11:44 AM  

ala..siannyer...
mama pernah gak dok berjauhan nih..
tp sib baek setiap minggu husben datang jenguk..
sabar yerk..

AMIN....

My Blog March 17, 2009 at 1:47 PM  

mama/sarah/syimir/ez/vidadarisakura/syana/mama lieya/......
memang hati ni mudah tersentuh... maklumlah.. terasa kekurangan diri ini...

tipahvogue March 17, 2009 at 2:00 PM  

alahai..syahdunya!! tetiba tingat plak kat bopren yang jawoh diperantauan! adoiyai....

RaFFLeSiA MeRaH March 17, 2009 at 2:00 PM  

aku aminkan jer doa2 ko tuuu....utk aku jugak doa tu aku niatkan...hehehe.....

~~ciklinn~~ March 17, 2009 at 3:11 PM  

alahii bestnyer.... rasa romantikk lak....bila berjauhan camni baru rindu2an kan..

Izan March 17, 2009 at 5:04 PM  

alahai sungguh romantik... berjauhan ni kadang2 bagus bab merapatkan lg hubungan antara suami isteri. tp tak leh lama jauh lama2 sgt. =) rindu!!!!

PuteriSatu March 18, 2009 at 9:10 AM  

Looor..cedey lak ye...aku ngan akak aku pun sunyi ni kat ofis tanpa ko...ngeh-ngeh-ngeh...tak de kawan tuk bergosip-gosipan...bila ko nak balik ni....?

Ada rezeki ko nanti...sabor ye...

HappyIrfa March 20, 2009 at 9:25 AM  

amin..(utk doa yg last tu).hehe