Arrrggghhhhh.. seronoknya....

>> Monday, March 23, 2009

yehhh..yehhhhh.. esok nak balik KL.... seronoknyaaaaa.. tak sabar nak jumpa En Hubby... Napelah flight jam 4.55 pm.. kalaulah sesudah subuh kan bagussss... hikk..hikkk...hikkk....Tak sabar nak peluk cium En Hubby... lama sudah tak jumpa.... 2 minggu tuuuu uolllss... perkara pertama yang akan saya lakukan semestinya cium dia dulu... ngeh..ngeh..ngeh..

Apa?

Geli? Ngada-ngada? nyampah..

Lantak aarrr yang penting rindu sgt ni ... byk benda nak citer ngan En Hubby, nak masakkan En Hubby, nak gosokkan baju En Hubby, nak gi kejer sama ngan En Hubby, nak makan ngan En Hubby.....

Wahhhh.. banyaknya nak buat kan!!!!....... memula je kotttt.....

Apa pun Selamat Kembali Kuala Lumpur....

11 comments:

RaFFLeSiA MeRaH March 23, 2009 at 8:07 AM  

syoknyer diaaaa.....apepun slmt pulang ke kuala lumpur semula....

ima shhs March 23, 2009 at 8:30 AM  

Bestt rrr tgk org gumbira.... Selamat pulang n selamat bekerja....;)

PuteriSatu March 23, 2009 at 8:37 AM  

waaah.. sakan nih....
sesekali berpisah....mengeratkan kasih sayang....tapi klu selalu...mendera minda dan perasaan...muahahaha...

SyaNa March 23, 2009 at 9:18 AM  

rindu dendam membara..
auwwww

atty's March 23, 2009 at 3:47 PM  

mesti ar..kan.apa2 pun mesti lepaskan rindu dendam pd yg tersyg..welcome to kl..

Mamamanja March 23, 2009 at 3:55 PM  

peluk cium sampai lebam hehehehe

CuTeMiUt78 March 23, 2009 at 4:26 PM  

tu yg wajib tu... kena ler lepas kan rindu dendam kan

HappyIrfa March 23, 2009 at 5:09 PM  

slmt kembali ke pelukan yg tersayang..hehe

turun kat mana?klia or lcct?

Izan March 23, 2009 at 5:22 PM  

saya pun tumpang seronok jugak... selamat kembali ke pangkuan suami. =)

My Blog March 23, 2009 at 7:33 PM  

tq semua... doakan saya selamat sampai ya...

nizza-abira March 24, 2009 at 10:07 PM  

memang bagus sesekali berpisah. Rasa rindu tu akan kian membara...
memang tak tertahan-tahan tau...
hehehe ;)