~ Hobi Laki Bini ~

>> Tuesday, March 31, 2009

Hari ni saya nak story tentang hobi saya laki bini laksss.... nak tahu apa?... hahah nilah dia...

Tgk tu uoolss pucuk baru nak tumbuh kan...



Yang nilah hobi saya.. aktiviti menanam pokok-pokok berdaun hijau.. saya tak suka yang berbunga uolss.. dulu masa memula dapat pokok ni.. alahai... cenonet je daunnyer... tapi bila dibawa masuk ke halaman umah saya....
nilah hasilnya...subur kan!!!!!!!!!


Hah.. yang ni plak hobi En Hubby... kalau balik je dari kejer dia akan mengadap sitomei ni... tenang katanya.... ya ker sayang.. honey tgk serabut gakkkk fikiran ayang... hikkkk..


Saya paling suka pokok ni.. kaum cina suka pokok ni.. katanya pokok kaya.. kalau time raya cina banyaklah dijualnya... sebelum ni saya tanam pokok ni mesti mati uolss.. tapi entah nape kali ni subur plak.. makin byk anaknya....

jap..jap..jap....

jgn..jgn.... nak kaya kot.....

hikkkss...hikkss...hikkss.

Kayo makcikkkkk.......... Aminnnnn...

4 comments:

yuyee cap limau March 31, 2009 at 1:49 AM  

kak kalo dah kayo tu jagn lupo
dek yuyee yo..kito p shoping kt paris,london..

Izan March 31, 2009 at 3:13 AM  

saya pun minat pokok2 berdaun hijau. sejak akhir2 ni baru minat tanam bunga. heheheheheh

PuteriSatu March 31, 2009 at 8:41 AM  

syok aar ada laman....aku nanti nak tanam ape ye....hiks.....

kakchik April 1, 2009 at 7:47 PM  

bagus sebenarnya menanam pokok ni, dapat O2 free.
pelihara ikan pun bagus & memang betul untuk hilangkan stres elok tengok ikan dalam air. kata dr fadzilah kamsah, kita stres sb kita kurang berzikir, bila kita tengok ikan dalam air kita akan jadi lebih tenang sebab ikan tu sedang berzikir dan ia turut menenangkan pemerhatinya.
baguslah hobi kalian berdua.