Sarapan Pagi Ahad..

>> Sunday, August 2, 2009

Dah lama aku tak citer pasal makan.. so ... pagi ni aku dengan rajin dan bangganya bangun pagi masakkan sarapan untuk En Hubby.... wahhhh... tepuk tangan...tepuk tangan....untuk diri sendiri.....

inilah hasilnya.....



Amacam... sedap tak yang... sedap kan..... hingga menjilat sudu wa ckp lu....

Gigih tu bangun kul 6.00 pagi... semata-mata nak masakkan sarapan untuk En Hubby... mcm nak gi kejer plak aku rasa...

sian plak aku tgk sayang buchuk aku tu..... semalam dah kejer... hari ni pun kejer gak.... cedih lak aku tgk dia... gigih cari duit nak besarkan aku...

Apa... nak besarkan aku... wakakkakkkaakka.....

7 comments:

ppb_ppkp August 2, 2009 at 10:01 AM  

wah....sodapnyeeeeeeeeeeeeee...
meh pos kat perlis semangkuk...heheeheh..

PuteriSatu August 2, 2009 at 10:25 AM  

tak cukup besar lagi ko tuh... harus besarkan lagi..ahaks...

sama sarapan aku la pagi ni.. tapi aku mak aku masak...ngeh-ngeh-ngeh... (dasar pemalas....)

~sall August 2, 2009 at 11:34 AM  

sedap3.nak ckit...

iedaLUVsham August 2, 2009 at 11:41 AM  

SODAPNER! IEDA BEKPES AILIO BASI JE PG NI, HAHAHA! TRUS LUCH JAP G ;)

Rantong August 2, 2009 at 11:54 AM  

Salam ziarah. Blog dan posting yang menarik.

_______________________
View Profile: Rantong™

Mrs LVoe August 2, 2009 at 10:55 PM  

sedap tu bihun goreng. my fav!

Anonymous March 23, 2010 at 7:30 AM  

Making money on the internet is easy in the undercover world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat seo[/URL], Don’t feel silly if you haven’t heard of it before. Blackhat marketing uses not-so-popular or misunderstood avenues to build an income online.