Boring je..

>> Saturday, August 1, 2009

Pagi ni.. aku duk umah sorang-sorang... meroyan aku pepagi.. apa taknye.. dah lah En Hubby malam tadi balik kul 12.30 mlm.. pagi ni plak kuar awal benonya.. kul 6.30 dah kuar dah.. sakit tul hati aku... nak peluk pun dapat beberapa jam je... itu pun kalau sedar malam-malam.. kalau tido mati.. entah-entah tak peluk pun....... ahahhaksss...

Tapi aku tahulah dia memang gi kejer... sebab hari ni Kawasan dia kat Kepong tu buat "Sepakat Bestari"... kiranya besar gaklah... semua Komuniti Bestari dia seluruh kepong dan Batu berkumpul berganding bahu untuk buat Program "sepakat Bestari" ni...

Adohai.... sayang.....

Napelah awk kejer teruk beno ek... ingatkan jadi bos ni leh arah-arah je.. rupanya jadi bos pun payah gak ekk... takpelah yang... kejerlah seikhlas hati.. insyaalah ada bahagian untuk kita jika kita ikhlas...

Takpelah.. Honey tahulah gaya-gayakan diri duk umah sesorang ni... ( ayat memujuk hati ..)

Oklah... oleh kerana aku dah duk sesorang ni.. dapatlah aku langsaikan aktiviti-aktiviti aku yg dah lama tertunggak ni... ahhaakksss....

Ok... daaaaaa..... selamat Berhujung Minggu........

3 comments:

illa August 1, 2009 at 12:58 PM  

huhuuu..xper la jugak ..cam hubby kiter setiap hari keja ...xder cutiiii....warghhhh....cian x kiter?

PuteriSatu August 1, 2009 at 3:44 PM  

emm cam aku dah biasa klu sabtu papa aqilah keje... geram gak kekadang.. coz seme orang sabtu cuti... tapi apa nak buat.. nak cari rezeki kan...redha kan ajelah...

mama | sarah | syimir August 1, 2009 at 4:05 PM  

heeee...mr suamiku selalu keje 7 hari seminggu kak..kalo dia cuti plak jadik pelik..hihihi